Search This Blog

Thursday 5 June 2008

Ferdig!

Ting 22 synes jeg vi skal ta i fellesskap, dermed gjenstår bare oppsummeringen. I grunnen kunne jeg antakelig skrevet en halv bok om mine erfaringer med 23 ting, men jeg skal fatte meg i korthet. RSS var og er fortsatt min favorittting. Jeg sjekker mine feeds hver dag - det er en av de første tingene jeg gjør når jeg kommer på jobb. En utmerket rutine som gjør at jeg i mye større grad enn tidligere kan følge med på de emnene som interesserer meg. Videre er jeg svært fornøyd med å ha kpommet over bloggeterskelen. Dete er en verden jeg ikke beveget meg rundt i tidligere. Jeg vet også at chatting er svært populært blant de yngre, og det føles godt å kunne det, selv om det ikke apellerer til meg i like stor grad som e-post - begynner vel å føle meg litt gammel...

Kunne jeg tenke meg å lære mer? Ja! Ville jeg tatt et nytt kurs? Ja!

Det som ikke fungerte så godt var vår noe krevende timeplan. Det ble rett og slett ikke tid til alt man ville. En ting per uke hadde vært nok i massevis.
Men - forehåpentligvis kommer det noe positivt ut av dette. Forhåpentligvis greier vi å ta i bruk en eller to ting i vårt bibliotek som vil være til nytte både for oss selv og våre brukere.

No comments: