Search This Blog

Sunday 25 May 2008

Origo-trøbbel

Nå gir jeg opp Origo. Tok evigheter før jeg fikk tilsendt passordet, og det tar evigheter å gjøre enkle endringer i profilen, som for eksempel å legge til sted og bilde. Fikk aldri prøvd å invitere noen venner, ettersom jeg rett og slett ikke har tid eller tålmodighet til å vente så lenge. Kanskje er det bare hjemme-pcen min som er treg, så jeg får prøve igjen når jeg kommer på jobb.

Ting 18 var enklere. Her har jeg allerede brukt Googledocs, både til å lage framdriftsskjemaet og til å lage FAQen til UB-bloggen. Jeg prøvde meg likevel på Zoho Writer. Liker ideen om å ha dokumentene tilgjengelig uansett hvilken PC jeg bruker. Det har ofte hendt at jeg i et anfall av arbeidslyst hjemme har ønsket at jeg hadde tilgang til mine jobbdokumenter. Jeg testet dette ut ved å lage utkast til en artikkel som skal i internavisa. Ikke noe avansert, bare et enkelt dokument. (For sikkerhets skyld har jeg limt teksten inn i en e-post også, i tilfelle det skulle gå galt!!!) Sånn går no dagan.

No comments: