Search This Blog

Saturday 12 February 2011

På badet

Jeg liker ikke spesielt godt å stå opp før klokka 9. Men ettersom jeg må det minst 5 dager i uka er det deilig at det finnes små detaljer i hverdagen som gjør at jeg våkner litt. Body Shop for eksempel. Når jeg står i dusjen og dusjsåpa dufter mango blir jeg glad og (litt mer) våken. Og sulten. Akkurat mangoduften fra Body Shop er så søt og intens at jeg umiddelbart får lyst på kake. Og når jeg ser meg rundt på badet er det en rekke krukker og flasker med innhold som skal få tankene rettet mot mat. Body butter, gele eller pasta til håret, creme souffle til ansiktet. Kan det være bevisst fra produsentnes side??? Før het fuktighetskrem fuktighetskrem. Så ble det body lotion. Men nå florerer det med en rekke andre kategorier. I dag har jeg for eksempel smurt meg inn med Ginger souffle. Ingefærsuffle! Høres ut som en nydelig dessert, spør du meg. Whipped body cream står det riktignok på boksen, sikkert for å forhindre at noen spiser den ...

No comments: